Bende de tokluk şekeri çıktı. Bizimki de 2 hafta önden gidiyor ama doktorum şekerin kiloyu çok etkilediğini söyledi. Bebek anneyin şekerinden dolayı 4,5 kilogram oluyor, ama fos kilo alıyor sadece, doğduktan sonra da nefes darlığı çekiyor kilosundan dolayı, falan demişti doktorum. Baya korkutucu geldi bana 😔 O yüzden dikkat etmek çok önemli. Meyveleri bile dilimleyip sayıyla yiyorum 😬