SnFk 2ErkekAnnesiiiii 24. Haftamda yaptırdım. Çok kötüydü. Tansiyonum düştü. Kusmasam bayılacaktım. Umarım bir daha yaptırmak zorunda kalmam. Sırf çocuğum haftasına göre kilosu var diye istedi doktorum. Ama sonuçlarım şükür temiz çıktı.
Mircet 2ErkekAnnesiiiii canım burda yaptır vs yaptırma diyenler çok oluyor bence sen doktorunu dinle ona göre karar ver çok kafanı karıştırırlar