055411 bende aynı şeyleri yaşadım bide bn daha evlenirken çocuk sahibi olmayı istiyodum hic korunmadım okadar ki anne olmayı istiyodum evlendim cok sürmeden doktora gittim çünki olmuyodu bi sene olmazsada bekleyin diyen doktorlar hicbirini dinlemedik sonuc esimde problem cikti ameliyat oldu ama bi sene oldu bi bucuk sene oldu iki sene üç sene her defasında hayal kırıkligiydi ve artık yeter dedik tüp bebeğe karar verdik ve Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki 3 aylık hamileyim Rabbim kucağıma almayıda nasip eder insallah inanmak çok önemli vazgeçmemek sabretmek demem o ki tüp bebegi deneyin Rabbimin izniyle insallah olur 1 2 3 farketmez ben bu yola basimi koyarken basıma geliceğin her türlüsünü düşündüm çünki defalarca deneyip olmayada bilirdi ama vazgeçmiycektim eşimle herseyi göze alarak başvurduk boll boll meryem suresi oku Rabbim kucağını doldursun canm bnim 🤲🤲🤲🤲