Canım senin şuan önceliğin psikolojini pozitifte tutmak, evet cok zor dönemden geçiyorsun, eşin ve sende tıbbi bir problem yoksa eğer, aşırı stres aşırı gerginlik de bebek oluşumunu engelliyor. Şuan nerdeyse bir kadının bebek olmamasının sebeblerinden yüzde 50sinin sebebi yok. Tıbbi bi sorunu yok. Ve doktorlar bunu psikolojiye bağlıyor. İçini hep ferah tut. Her ay bebeği düşünme stres yapma biraz akılına bırak her ay bebek olmafı olacak olmayacak diye düşünüp stres yapma. araştırmalara görde zaten böyle vakalarda hep tamam artık olmıcak diyip stresi bırakan insanlar normal yaşama devem eden insanlarda hiçbirşey yapmamışken bebeklerinin olma oranı çok yüksek, ifadeleride hep arrık biz bırakmıştırk düşğnmüyorduk vs yani stresi bıraktığında inan herşey daha güzel olacak