Saglık ocagında hemşireye anlatınca o zaten yapılıp yapılmıycagını söylüyor bende hamile kalmadan önce olmuştum tetanoz bilgisayarından gördü 20 haftalıkken 1. Dozuma yapıcaktı yapmadı 27 haftada gel tek bikere yapalım dedi büyük ihtimalle hemşirene söylersen o sana yardımcı olur