Canım benimde 10 haftamda kahverengi lekem gelmişti. Hemen doktora gittim kesemde kanama alanı vardı küçüktü. Doktor düşük iğnesi vurdu ve 200 mg progestan kullandım. Lekem çok az az geliyodu 3 gün içinde kesildi. 1 hafta sonra gittiğimde kanama alanım kaybolmuştu. Şuan 21 haftalığım çok şükür o zamandan beri yaşamadım lekelenme. İnşallah ciddi bir şey yoktur. Rabbim evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️