İşte o vesvese bence annelik hissi. Rahme düştüğü andan itibaren bebeklerimiz için endişelenmeye başlıyoruz. Kafanı dağıtmak için kendine meşgale bulmanı tavsiye ederim canım. Bende öyleydim sonra bir şeyler örmeye başladım. Sakınan göze çöp batar derler içini ferah tut. Rabbim hayırlısını verir❤️🤲🏼😇🧿