36+3’deyim ben de. Dün hastanedeydik nst te sancım çıkmadı. Kilo durumum ise 3-4 hafta önce 69 idim. Dün 68 çıktım, kızım 3 kilo olmuş 🙏🏻
iş hayatında olduğum için, sanırım beden kendini salmadı.
nihayet işleri devrediyorum bu hafta ama ayakta çok duramıyorum artık, eve geldiğimde direk uzanıyorum.
ama her şeye rağmen çok şükür iyiyim. Son haftalar 😇 Allah hepimize kolaylık versin 🙏🏻❤️