tgba34 benimde ilk doğumumdu canım.anestezi tam iğneyi vuracakken vazgeçtim korkudan. Riskli olduğu için ve ağırır kıpırdarım diyordum.Hiçte korkulacak bir şey değilmiş ağrısı hiç yok sadece ilk iğne vurduğunda sızlama gibi bir şey oluyor. Şiddetle tavsiye ederim. Sana sadece şunu diyim açılmam ve sancım olmadığı için bi ara epidurali kestiler sancım bi anda bastırdı. epidurali verdiler tekrar 3 4 saat içinde doğurdum.Ve normal doğumdan çok korkardım ben. Allah nasip ederse tekrar hamile kalırsam epidurali normal doğum düşünüyorum