Malesef ben de aynı durumdayım 7. Haftada basladı ve 14+3 olmama ragmen devam ediyor bu surecte 7 kılo verdım sizi cok iyi anlıyorum ınsan tukenmıs hıssedıyor kusmaktan agladıgım gunler cok oldu😞 ben de prılam dr kullanıyorum 12.haftadan beri bazen ona ragmen kötü oluyorum yine 😕sanırım bunlar genetik bulantısız hamılelık gecırenlere o kadar özeniyorum ki😊 sabırlı olmaktan baska bır caresi yok galiba zaman hıc gecmeyecek gıbı gelıyor ama gecıyor bır sekılde tuzlu seylerle bastırın dıyorlar ama onları da yıyemıyorum ben Allahım herkese kolaylıklar versin inşallah tez zamanda düzeliriz🤲 Bu arada ilerleyen haftalarda sanki ilk haftalar kadar kotu olmuyor umarım sizin daha da kısa sürer 🤲