Minnak20 Masal20 ben varım ama ben tirod hastasıyım yavaş çalışıyordu ilaç kullanıyordum 35-36. Haftadan sonra hızlı çalışmaya başladığı için 3 kg verdim ve çok halsiz kalıyorum 😔
glsmmc Bence artık bebekten mideye yer kalmıyor o yüzden pek bir şey yemek istemiyoruz. Ama dikkat edin su kaybediyor olmayın malum havalar çok sıcak. Ben sıkıntıdan yiyorum mesela yapcak hiç işim olmadığı için yoksa sabah kalktığımda bile aç olmuyorum