En son kontrole gittiğim de 32 haftaliktik doktoruma sordum normal mi sezeryan mi olur doğumun diye bundan sonra nst çatı muayenesi yapıcaz ona gore karar vericez dedi çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor..biraz tedirgin oluyorum da hiç alttan muayene olmadım suana kadar 🙈