AyaYlmazYldrm Evet ben 2. Dede sormustum bağlamam dedi iyiki baglatmamisim 3. Yu kendim istedim artık bunda bağlar die düşünüyorum yaşımda 31 oldu 4 sezaryen 3. Sezaryen erken doğum riskler çok .Tupleri bağlı halde hamile kalanda var sanirim ben baglatsamda ekstra korunma yöntemi kullanicam