34 haftalik hamileyim göbeğim aşağı indi iyice bı iki ay öncesi de inikti şu an daha inmiş görüyorum sanki belim de adet agrisi gibi ağrı var sırtıma belime dağliyor bebeğimin pozisyonuni aldı kafası aşağıda da sizce bu ağrı ve pozisyondan dolayı dogumami işaret lütfen bisiler söyleyin ?