Merhaba arkadaslar,
henüz 7 hafta 4 gunluk hamileyim . Gögüslerim asiri sekilde buyudu ve sisti elleyince cok sıcak yaniyor sanki ve uzanirken bile agriyor. Bu hep böyle devammi edicek? 🥺 kimisi daha süt dolcak ozaman daha cok siscek diyor dogrumu?
ve kilom ayni olmasina ragmen gobek yagim artti daha bebek cok ufak ondan degildir diye dusunuyorum😬😊 dogrumu?
bulantim hic olmadi bu zamandan sonrada umarim olmaz . Bulantisiz hamilelik geciren oldumu