Kızlar 33+2 haftalık olduk ve benim yaklaşık 1 hafta 10 gündür 2 3 güne bir basım ağrıyor enseden vuruyor bu ağrı hani tansiyon yükselse gebelik zehirlenmesinden korkarım ama komşudan geçen tansiyon aleti istedim tansiyonum düşmüş meğer 9 a 4 cıktı , napcam ben bu ağrıyla yaşayan ve çare bulan var mı