Merhaba bayanlar, sağlık problemim sebebiyle röntgen çektirmem gerekebilir yada MR. İnternetten araştırdığım kadarıyla ilaçsız MR 2.trimester döneminde çekilebiliyormuş. Tecrübeli arkadaşlar cevap verirlerse çok sevinirim. Yakın zamanda ortopediye gideceğim kadın doğum uzmanlarının bu konuda ki görüşleri neler acaba? Henüz takipli kadın doğum uzmanım da yok yeni hamileyim. Teşekkürler.