Meric1 30+4 düm ben de olsun stres yapma bence takip altına almışlar daha iyi kilo almaya devam edip etmeyeceğine bakacaklardır belki içini ferah tut bence aynı durumdayım ben de rahmin besleyen damarları darmış benim tam anlayamadım beslenmeme dikkat ediyorum bakalım ne olacak. Siz de haberdar edin ne yapacaklar merak ettim.