SinemYldzSarmc Selam herkese Bn 19+2deyım ama hala bebeğimi hissedemıyorm hıc hemde çok üzülüyorum ilk gebeliğim kız bebeğim olcak inşaşlh
Deletedmom67 SinemYldzSarmc üzülme cnm herkes bir değil ki . İlk gebelik birde. Bende günde 1 kez filan hissedıyorum bazen 2 oda cok cok hafif
Zeynep01 SinemYldzSarmc benim ilk gebeligim 24. Haftaydım hissetmiyorum doktor hissedersin ilk gebeligim ondan anlamazsın dedi
svvlgnrt SinemYldzSarmc canım benim 2.hamileliğim 18+2 deyim bende hissedemiyorum genelde ikinci hamilelikler erken hissedilir derler ama kişiden kişiye değişebilir.uzulme😊 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim
Gzd38 Benim de kızım olucak ilk hareketini 20+5te hissettim bende çok kaygılanıyodum ama sıkıntı etmeyin 1 hafta içinde hissederseniz 😊
KbraAcn Bende 19. Haftam biterken hissetmiştim pıt pıt çok değil sonraki haftalarda arttı sizde bu haftalarda hissetmeye başlar sınız.ilk gebelik olunca merakla bekliyo insan 😊