Nur1126 bana doktor 2 seçim sundu. Dedi istersen ilaç tedavisine başlayalım. Ama her bir şey ola bilir.Bi de sürekli kontrolde kalman lazım. Ultrasona bakılması lazım, kan tahlillerin tekrarlanmalı.
Ya da Istersen dedi sezeryana alalım. Bende risk istemedim sezeryan oldum
36 haftamda 2 gün once. Cok sukur su an her sey yolunda. Sizin durum nasil?