Mbay Kızlar merhaba bu 3.cü dış gebeliğim yıllar önce bi tüpüm alındı gecen seneden bu yana 2. Dış gebeligim bi tane doktor tüplerini kapatalım tüp bebek yapalım dedi .Böyle olan var mi lütfen herkes yazabilir mi