nur94_ Merhaba, kendi fikrimi söylemek istiyorum o bebek çok küçük şuan o olmadığını düşünüyorum ama sanırım bağırsaklarınız bir şişip indiği için öyle gözüküyor olabilir.. Biliyorsunuz ki gebelerde kabızlık ve gaz sıkışması var bu yüzden olduğunu düşündüm nedense 🥰