busrasevim bende hamile kalmadan önce sabah akşam 1 çaydanlık içiyodum hatta hamile kalan bi akrabam tiksinmişti ben çaysız bi hayat düşünemiyorum diyodum hamile kaldım bırak içmeyi içeni görünce tiksiniyorum çok ağır geliyo kokusu falan şuan hala başındayız 15 hafta içinde hala geçmedi eşimde bağımlısıydı oda resmen oda içmiyo bebimle sıcak havanında etkisi diyorum belki kışda geçer diyorum en son nezaman içtim bilmiyorum ama 😅