ElifOncul canım ben ağrılı uyandım ameliyathaneden çıkarken eşim videoya almış uyanığım ama tam hatırlamıyorum ağrım var ağrım var diyordum narkozu atmam uzun sürdü çoğu şeyi hatırlamıyorum ameliyathaneden çıktığım an ağrım var dediğimi hatırlıyorum ama odaya nasıl geldim sedyeden nasıl indirdiler yatırdılar hiç birini hatırlamıyorum üstümü giydirmişler bebeğimi getirdiler kucağıma aldığım anı hatırlıyorum başka bisey hatırlamıyorum. Ben normal doğum yapacaktım suni sancı alıyordum herşey yolundaydı ama odaya eşimin sülalesi doluştu ben hiç rahat olamadım beni sezaryene zorladılar o yüzden sezaryen oldum ameliyathanede spinal yapacaklardı kabul etmedim beni bayıltın dedim o şekilde oldu canım özetle, başka sormak istediğin varsa cevaplarım. Ama ağrım çok oldu sürekli hemşireyi çağırıp ağrı kesici yapmasını istiyordum kum torbası da koymuşlar bana, onu kaldırdıklarında daha da ağrım artmıştı