Mimartezeanne Hcrsrknilay14 evet bende de kanama alanı gördü doktorum o yüzden başlattı 13. Haftaya dek kullan dedi umarım geçer, bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏼
Merveilkcan Mimartezeanne merhaba canım bende kullanıyorum 19 haftalığız neredeyse 20 ye giricez ama doktorum henüz kesmedi yani düşük riskim kanama alanım veya kanamam olmamasına rağmen fitil olarak kullanıyorum sakıncalı bir ilaç değil tam aksine koruyucu bence
Bebek-geliyor Mimartezeanne merhaba, gebeliğimi 4. Haftada öğrendim öğrendiğim gün kanama oldu 11 gün sürdü ve geçti. Şuan 13+1 deyim gebelik başından beri progestan kullanıyorum. Korkmayın.Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🐣