Inatcikisilik ben gittim zeynep elmalı ya ağlayarak çıktım odasından. Polikistik olduğumu söyleyip ne olduğunu bile anlatmayıp soğuk bir şekilde “hamile kalamazsın diyemem şimdilik ama bir bakalım” dedi sağolsun. Asla tavsiye etmem. Sedef binöz e gidiyorum. İçten, çok naif ve kibar bir doktor. Çok beğeniyorum kendisini