Kızlar adetimin bugün 2. Günü. Denize girmek için tampon kullandım. Sadece 2 kez kullandım. 2 saatte bir çıkardım. Ama elimi yıkayabileceğim bir ortam yoktu sadece suyla yıkadım köpükleyemedim. Ama genelde poşetiyle itmeye çalıştım. Şu an aşırı yorgunluk ve sersemlik var. Denizden kaynaklı veya psikolojikte olabilir bilmiyorum. Çok fazla kafama taktım. Sizce bir şey olmuş mudur? . Kan zehirlenmesi olduktan ne kadar süre sonra belirtiler ortaya çıkar. Delirmek üzerim çok kafama taktım. Keşke kullanmasaydım kendime çok kızıyorum hayatımda ilk defa kullandım. Çok takıntılı bir insanımdır. Her şeyi kafama takarım sonra kendi kendimi yerim.