Dndibr Kızlar 9 haftalık gebeyim bugün ilk kez kahverengi akıntı geldi korktum sizce önemli bişey mi normal mi
Snszasla Dndibr yok canım normal değil bendede olmustu enfeksiyondan kaynaklı olmustu hemen Progestan başlamıştık bi doktora git istersen