Yeliz123 Kizlar doktorum gunde 3 kez icebilirsin dedi ama 33 haftalik oldum artik o kadar mide yanmasi yasiyorumki gunde rahatlamak icin 5 6 kere ictigim oluyor bu surubu acaba bi zarari olur mu her defasinda doktoruma sormayi unutuyorum
Evrem94 Yeliz123 herseyin fazlasi zarar canin evet bende kullaniyorum o surubu fakat mumkun oldukca doktorun kac kez dediyse o kadar kullan genelde gece yatarken oluyor yada gec saatte bisey yedigimds oluyor 1 en fazla 2 kez iciyorum benim doktorumda 3 kez icebilirsin dedi ama gunduz yanma hissettigimde bool su iciyorum oda rahatlatiyor 😊❤
Obsesifk Yeliz123 pulcet ilaç var ben onu kullanıyorum doktor tavsiyesiyle tabii onu sorabilirsin doktoruna
Evrem94 Yeliz123 tica ederim canim doktoruna sor insallah elinden geldikcede surup degil bol su ic ☺💕
Nur55 gastren kullanıyorum bende günde bir yada iki defa içiyorum çok rahatlatıyor valla boşuna çekmişim bunca zaman 😊
Syrn35 Canım bana doktorum lansor verdi sabah aç karnına içiyorum ve gerçekten çok etkili. Yani hiç yanma ekşime olmuyor rahat bir nefes aldım 😊 doktoruna sorabilirsin ilacı.
sudamlasi Yeliz123 hadi ya bende 12 kutu var ondan gastrit im de var hamileliğimin ilerleyen haftalarında mide sorunlarım başlıcak nasıl baş etcem ki