Happy_Mother burcuburcuaaa merhaba benimde o haftalarda çok şiddetli bel ağrılarım olmustu ama sonradan bir şekilde geçti dinlenmene bak güzelce 😉
prensesim35 burcuburcuaaa bn 15 haftadayım hala ağrım oluyo dinlen yorma kendini dinlenince geçiyo zaten
burcuburcuaaa Happy_Mother çok teşekkür ederim iyi ki yazdınız kalbim yerinden çıkacak korkudan Allahım herkesin yardımcısı olsun gerçekten daha kucağıma almadan anladım anneliği
burcuburcuaaa prensesim35 çok teşekkür ederim çok korkuyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım 🤲
prensesim35 burcuburcuaaa valla bn düşük yapcam sanıyodum her gittiğimde doktor normaldir hamilesin kolay değil diodu hala yorulduğum zaman kopacak gibi oluyo 14 aylık oğlumda var peşinde dolaşıyom