2.trimesterda bende hep kabızlık yaşıyordum ağrım oluyordu kıvrandırıyordu, bazende 2-3 gün süren ishal oluyordu. Eşim doktora kabızlık yaşadığımı söyleyince doktor kızmıştı ve hemen ilaç yazmıştı sizde söyleyin bence. Haftanız ilerledkçe özellikle 30.haftadan sonra düzeliyor yada bünyeniz alışıyor