muallim6anne Kızlar çantaya ne konmalı? Özellikle doğum yapmış kişilerden yorum bekliyorum ? Ne kesin lazım?
Berra20 muallim6anne dogum yapmadm hazrda bekliym bnde . Depent mutlaka dyor herkes. Elbise gecelik mutlaka dyor.
Mkelebek muallim6anne depend yerine hasta bezi aldim cok daha uygun. Cokta ise yaradi. Gumus kapak cok iyi geldi. Cunku meme ucum ilk gun acidan mahvoldu hemen kapak taktim 2 3 gune gecti. Lohusa gecelikleri cok kurtarici aninda memeni acip emziriyosun. Gaz giderici her turlu icecek komposto vs. Bide sutun olsun diye tahin helvsi
Medine23 Canım ben Oğluşum için; 3 tane hastane çıkışı 2 tane müslin örtü Islak Mendil Bebek bezi (1 paket) Zeytinyağı (Pişik olursa diye pişik kremi yerine ben zeytinyağı kullanmayı tercih ediyorum.) Ağız mendili Pamuk Alt açma (kullan at olanlardan) Hurma ve zemzem suyu (ağızına sürmek için doğunca) Biberon (gerekli olursa diye) Emzik KENDİM İÇİN 2 tane gecelik ( biri elbise şeklinde,diğeri alt üst olarak) Göğüs pedi *Canped hasta bezi Terlik Emzirme sütyeni *3 tane iç çamaşırı (koyu renk) rolon,parfüm,krem (gerekli olursa diye koydum) kapalıysan yemeni Çorap Şal yada yelek (doğumdan somra üşüme geliyormuş) Peçete,sabun,maske,dezenfektan koydum bide ben malum durumlar. Hastanede çıkışta giymek için elbise koydum birde. Başka unuttuğum bişey var mı bilmiyorum.
Medine23 muallim6anne ben LCWaikiki den almıştım 25 tl ye e bebekte ne kadar bilmiyorum canım. Ona göre al istersen sende herşeyde kullanılıyor. Oyun örtüsü,kundak,ağız mendili,puset örtüsü vs vs.