Kızlar hayırlı akşamlar herkese ☺️ 31+6 haftalığız. İç çamaşırımda ıslaklık oluyor bebek aşağıya baskı yaptığı içindir midir yoksa enfeksiyon mudur bilemiyorum idrar kaçırıyomuş gibi de hissetmiyorum 🤷🏻♀️ Haftaya kontrolüm var suyum olduğunu düşünmüyorum sürekli gelmiyor çünkü bunun için 29. haftada hastanede yattığım da oldu. Başına gelen var mı ne olabilir sizce? 🙍🏻♀️