Merve_seda 40+6 olmuştuk günüm geçmişti doktor riske atmayalım dedi o yüzden hemen baslattik..çok az bı dozla başlattılar hiç sancı su yoktu hastaneye gelmeden önce Nisan geldi..hiç açılma yoktu suni verdiler 6 cm kadar hiç hissetmedim bile yürüyüş falan yaptım çok sakin kalmaya çalıştım hiç bağırıp çağırmadim çok şükür hemen 8 cm oldum suyumu patlattilar sancı oldu biraz..ebeler Allah razı olsun çok yardım ettiler masaj yaptılar sancı gelince ikin dedi hemen bebek geldi..2.800 dogdu..48 cm dogdu..dikisim olmadı çok sukur