Kızlar ayaklarım ödemden çok fazla şişip büyüdüğü için işe giderken hep sandalet giymek zorunda kaldım, sandalet giydiğim içinmidir bilmiyorum ama topuklarım hep çatladı yara oldu. Şimdi işten ayrıldım evdeyim ama çatlaklar geçmek yerine dahada beter oldu açık açık yara oldu hep, yürürken takılıyor o derece diyeyim, yaraları temizliyorum krem sürüyorum ama yok geçmiyor. Sizde de böyle bir durum var mı nasıl geçer ne yapsam kurtulurum çünkü artık yere basarken canım yanıyor