Cansucasalin Epidural normal doğum yapan annelerimiz , neler yaşadınız ? Agrı cektiniz mi sancılar nasıldı ?
Dilara60 Cansucasalin bende merak ediyorum takibe alıyım umarım cevap gelir ☺️ Haftaya doktoruma da danışcam
Begonvil Cansucasalin ben epidural normal doğum yaptım. Verilen ilaç sadece kasık ve bedeli ağrıyı kesiyor. Doğum başlayınca aşağı bölgenizde vajinanızda VS şiddetli ağrı ve sancı hissetmeye devam ediyorsunuz. Hatta sancı oraya vuruyor. oradaki ağrıyla beraber ıkınmaya çalışmanız gerekiyor. Yani hiç acısız ve ağrısız Bi işlem değil maalesef.
Nvshpltk Şu an 23 haftalığız2.gebeliğim ama İlk gebeliğim kızımda epiturel normal doğum yaptım ben bir fark göremedim ama sizi yanıltmım yinede 🙂