Tbusraaa Mircet valla günler geçmiyor canım birde bekliyoruz hadi diye niyeti yok bu kadar bekletip bizi sezaryen olması üzüyor beni inşallah gelecek bu hafta inanıyorum 😁
Mircet Tbusraaa ben 10 gün, gün gecikmesiyle doğmuşum annem ben seni çok beklemiştim sende şimdi kızını bekle diyor 😂
Hserd Tbusraaa cnm 39+2 deyim dun kontrolum vardi dr.pelvise inmeye baslamis dedi daha yeni iniyo yani tamamen de inmemis
Tbusraaa Hserd Valla canım benimde Perşembe’ye kadar vaktim var o zamana kadar gelir inşallah evlatlarımız. 🤲🏻
Tbusraaa Mircet Biz bekleyelim de dr beklemiyor canım riske atamam diyor kaka yeme ihtimali vs herşeyi düşünmemiz lazım diyor. Bana bugün suyun yerinde olmasaydı bebek hareketleri iyi olmasaydı alırdım bugün seni dedi. Kızımızın omuzlarıda genişmiş sınırı geçerse yine yaptırmam diyor
Mircet Tbusraaa bebeğin kilosu ne kadar bana da Aynı şeyleri söyledi benim korkum tüm normal doğum sürecini yaşayıp son anda sezeryana dönmek
Tbusraaa Cinarinannesi_ Ayyyy ciddi misin canımmm böyle şeylerle rahatlıyorum valla ağzın bal yesin 🥰 güle güle büyüt miniğini inşallah 💜
Tbusraaa Mircet 3600 olmuş canım, kilosunda problem yok kafa büyük olmadığı sürece kilo önemli değil dedi hep ama omuz yapısı geniş sınır 3,60 dedi bizim kızın şuan 3,53. Benimde korkum o valla canısı