Ebecik Kızlar bugün 37 artı 0 günlüğüm. Nst de 25 dakikada bir sancı çıktı ama ben hissetmedim. Serum taktı sonra tekrar nst çekildi aynıydı. Vagina muayene yaptı 1cm açıklık var dedi. Sizce kaç günde doğurrum tahmini
Unzile35 Ebecik sancıların düzenli çıkmış canım bugün yarın olabilir allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bir avazda Doğum nasip etsin inş