ngul meraba 3.4 aydir bebek istiyoruz ugrasiyoruz ovulasyon gunlerine denk getiriyorum cinsel iliskiyi merk etigim konu gercekten ovulasyon gunlerine getirdigin zmn hamile kalabiliyormusun
Blackkcat ngul ovulasyon yani yumurtlama günlerinde kalınır hamile evet,gün aşırı ilişki deneyin Allahın izniyle bir sorun yoksa inşsllah olur🌸
Mizgin2020 ngul yok vala canım sana diyim doktor gecen ay saatine kadar verdi yine olmadı takdiri ilahi Allah’ın ovulasyon la çok stres oluyo ben hiç denemedim 10 ayim benim de insallah hamile kalırsın ama 3 4. Aydan hemen takma kafana vallahi canım senin için diyom
Merve-97 ngul o gunler her zaman verilen Tarih olmayabilir senin yumurtlaman o gunden sonra da olabilir ilk ince kafanı rahat bırak 2 gunde bi ılıskıye gır tutuyor bende 2 ay cok taktım pgublerı kaçırmadım 3. Ay olmuycak harelde verırsede Allahtan dedım takibi bıraktım hamile kaldım 🤗
acemiii Mizgin2020 ngul hiç öyle gün aşırı deneyince olmayabiliyor rahat olun kafanıza takmayın denk geldiği bi an olacak
Mizgin2020 acemiii aynen canım kafa da direk bebek olunca ilişki de hep sınırlıyosun kendini bu da strese sokuyor insanı
Ecyud1920 ngul Hamile kalmak için ilişkiye girme biraz ayıp olacak ama eşini arzu ederek ilişkiye gir o zaman hamile kalırsın ben öyle yaptım çocuk yapmayı denedim hamile kalamadım kafamdan hamilelik piskolojisini atarak ilişkiye girdim direk hamile kaldım
Dorothy ngul gercekten yumurtluyorsan, yumurtan kaliteliyse, esinin spermlerinde bir sorun yoksa, yumurta spermle dollenirse, ve embriyo rahme de tutunursa kalabiliyosun tabi niye kalamayasin :))
ngul Dorothy doctor gitmek istiyorum ama ben yurdisindayim bnm yasadigim ulkenin saglik sistemi berbat turkiye gelip gitmek istiyorum eger o sureye kadar hamile kalmazsam
Aysn6767 Dorothy ngul tamda hanımefendinin dediği gibiyse ovülasyon dönemlerinizi de takip etmek hamile kalma oranınızı yükseltir. Bunun icinde hamile kalma öncesinde jinekolojik bir muayene problem yoksa rahatlamanızı ve varsa problem çözerek yine süreci hızlandırmanıza yardım eder.
Mybabyizmir ngul bir gün ilişki yaşayıp bir gün ara verdik reglm bittikten sonra. Sperm 4 gün yaşıyormuş rahimde. 4 günde 1 girmek bile yetiyor. Kadında yumurtayı 24 saat içerisinde atıyormuş. Eğer 1 gün yapip 1 gün ara vererek denerseniz şansı arttırmış olursunuz
Mybabyizmir ngul bir gün ilişki yaşayıp bir gün ara verdik reglm bittikten sonra. Sperm 4 gün yaşıyormuş rahimde. 4 günde 1 girmek bile yetiyor. Kadında yumurtayı 24 saat içerisinde atıyormuş. Eğer 1 gün yapip 1 gün ara vererek denerseniz şansı arttırmış olursunuz
Suna11 ngul Canım tabi ki ovülasyon önemli ama herşeyin de bir zamanı var. Bizde 6 aydır deniyoruz olmadı. Daha önce hamilelikle alakası olmayan bir durum için alttan muayene olmuştum o zaman gayet sağlıklısın demişti doktor. Eşiminde önceki evliliğinden çocuğu var onda da sorun olacağını sanmıyorum ama doktora gitsek 1 seneden önce bakmazlar şu an zaten erken derler. Yani evet ovülasyon takibi yap tabiki ama tutmadığındada sakın sıkma canını 3-4 ay uzun bir süre değil. rabbim hepimize nasip etsin inşallah ♥️🙏🏻
Mucizemmbenim Tek ovülasyonla olacak iş değil bence yumurta yeterınce büyüse bile çatlamıyorsa zaten gebelık olusmuyr tavsıyem doktora gıdın ve yumurta takıbı yaptırın.
Ozdmrkbraa ngul 8 ay boyunca gün aşırı da denedik haftada iki günde denedik ovülasyon günü de denedik yok olmadı ne zaman ki artık bebek için girmedik yatağa o zaman oldu. Çok özür dilerim eşim her seferinde tamam bu kez çocuk olacak hissediyorum dedi olmadı dediğim gibi insan ne kadar stres yapmıyorum dese de yapıyor gerçekten eşinizle kendiniz mutlu olmak için deneyin o zaman inşallah farkı olur Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin🙏🏻 Hamile olduğumun haberini öyle bi günde aldım ki bugüne kadar olmamasına şükrettim resmen 🐣
ngul Ozdmrkbraa etrafimdakiler hamilesin bir tane getir diyince takmamaya calistikcada kendime engel olamiyorum ha bire takiyorum dort gozle suan ayin sonunu bekliyorum adet olucakmiyim olmuycakmiyim ne kadar takmiyim dedikce insanin elinde olmuyor takiyor kafaya
Ozdmrkbraa ngul çok iyi anlıyorum kuzum seni bide benim adetim çok aksardı iki ay kadar olmadığım bile olurdu. Eşim esnaf yaşadığımız şehir küçük artık insanlar sordukça çocuk yok mu diye eşim stres olup geliyordu stres yapmıyoruz diyip çok denedik olmadı artık eşimin yaşadığı stres yüzünden aramızda tartışma çıktı vazgeçtik çocuktan. O kadar stres oldum ki en son 9 ocakta adet olmuştum Şubat geçti Mart geçti nisan geçti adet olamıyorum testler hep negatifti çocuk tedavisine gidelim doktora da 1 senelik evliyiz diyelim dedik. Öyle de yaptık adet söktürücü kullandım olmadı doktor adet oluyum diye iğne yaptı çocuk tedavisine başlayalım dedi iğneden de adet olmadım nisan 29 oldu doktor kan tahlili ver hamile olabilirsin dedi. O kadar ihtimal vermiyorum ki çocuk olmasına eşimle aramız o kadar açık o günlerde. Bi baktım ki hamileyim 🙏🏻 Benim durumum sana umut olsun bak ben çok stres yaptım eşim stres yaptıkça ben daha çok yaptım 1 seneden önce tedaviye gelmeyin dediler yine de gittik. O stres yüzünden çok kötü günler bile yaşadım kendi kendime. Allah razı olsun bak eşim bir gün demedi çocuğumuz olmuyorla ilgili bişey. Çok dua et ve nasip olan zamanı bekle çok dua ediyorum böyle isteyenler için rabbim en hayırlı zaman da nasip etsin 🤲🏻 Özür dilerim biraz uzun oldu hakkını helal et 🐣
Ozdmrkbraa ngul ve düşün ben en son 9 ocakta adet oldum hiç adet olmadan hamile kaldım doktor 23 Mart olarak yazdı tarlusal kullandım iğne yaptırdım adet söktürücü olsun diye oysa ki o günlerde bebek kesesi yeni oluşuyormuş nasip olacaksa böyle bile nasip oluyor
ngul Ozdmrkbraa hayirlisi artik rabbim ne verirse rabbimden istedigim once sagliklik sonra hayirli evlat zaten yasimda kucuk adetlerim duzenli oyuzden pek sorun varmis gibi dert etmiyorum
Sinemarslannnn ngul ben kullandığım ilk ay hamile kaldım ama zaten 2 günde bir ilişki de hemen hemen aynı şey oluyor cnm ama bunu yanı sıra beslenme ve bir kaç taktik var bence bunlar çok fazl etkili 🙂
Dildare ngul merhaba. Biz hep takvime göre korunurduk çocuk yapmaya karar verdiğimizde yine ovulasyon gününe denk getirdik ve tek seferde ilk denemede hamile kaldım. Çok düzenli regl olurdum neredeyse saati saatine 28 günde bir. Haliyle de ovulasyon benim için kolay denk geldi. Düzensizlik vs varsa ovulasyon testi tavsiye ediliyor diye biliyorum. umarım tez zamanda güzel haberi alırsınız 😊