Bizde 20. Haftadayız bende bi kaç gündür hissediyorum yapmanız gereken akşam yatağınıza uzandığınızda sırt üstü yatıp ayaklarınızı dikmek bana hastane aynı haftada olduğuğumuz bi bayan arkadaş söyledi böyle yapmam gerektiğini ama bn hissetmedim tabi 😄daha sonra hem kendi canımı hem de bebişimin canını acıtmıcak şekilde parmak uçlarımla bastırarak onu birazcık rahatsız ettim ve oda tepkisini verdi 🙄😄onu hissedeli bugün 4. günüm şimdi oturduğum yerde bile hissediyorum sanki gazım varmış gibi his oluyo😬çok güzel bir duygu herkese nasip olsun inş🤗🤗🤗