Bende bugün ikinci spinalimi oldum, kişiden kişiye değişiyor sanırım hissedip hissetmeme durumu, ben hissettim mesela herseyi hissettim benim icin cok zor gecti ameliyat, ama cok sükür kucagıma aldım bebeğimi o herseye değer, rabbim hepinizi kolay kurtarsın insallah saglıkla kucagınıza alırsınız bebişlerinizi 🙏🏼