Dilan-acr maria12 sanırım 5 haftalıktım değerlerim baya yüksek çıkmıştı çoğul gebelik olmadığı halde 🥰
Gizemmmms Adetime 2 gün vardı. 30′du. Benimkinin artma hızı yavaş ama 🙄 bakıyorum burda herkesin 2 katından fazla artıyor. Benim, iki günde bir tam 2 katı artıyor. Doktor gebelik devam etmeyebilir dedi artış hızını beğenmedim dedi. İnşallah bir şey olmaz 😢😢🤲
Gizemmmms Rehile işte bu durumda benimki iyi aslında tam iki katı artıyor çünkü. Ama doktor öyle dedi direk bende anlamadim. Hani Allah’a şükür kanamam falan da olmadı niye öyle dedi bilmiyorm kaç gündür korku içindeyim bir şey olacak diye. Normalde 2 günde bir gidip kan verip baktiriyordum betama. Bende kansızlık olduğu için çevrem bana çocuk senin kanınla besleniyor şimdi daha kordon olmadığı için kansız kalırsan bebeğe zarar verirsin dedi korktum bende vermiyorum kan. Artışı da görmediğim için endişe içindeyim
maria12 Arkadaşlar mesela bugün kan verdim ilk bir de yarın mı vermem gerek artışa bakmaları için yoksa öbürgün mü
Gizemmmms maria12 diğer gün vereceksiniz. İki günde bir yani. Örn: pazartesi verdiyseniz Çarşamba vereceksiniz
Halimekinali123 maria12 canim benim adetim 17 gun gecmisti beta degerim 122 cikmisti sonra 477 cikti ondan sonra kan tahlili yaomadi zaten doktor suan 22 haftalik 4 gunluguz suan cok sukur
Sirinimm Canım ben ilk verdiğimde 72 çıktı 3 gün sonra verdiğimde 240 çıktı doktorum değerin iyi dedi henğz adetim geçmemişti