Merhaba kızlar.Aranızda 37-37.3 arası ateşle hamilelik geçiren var mı? Başka hiçbi hastalık belirtim yok ama gün içinde ara ara bu türlü ateş yükselmelerim oluyor.Bunun bebeye bi zararı varmıdır acaba? Bide bunun için doktor antibiotik kullanmamı önerdi.Daha başlamadım ama.. kendi haline bıraksam geçmez mi acaba?