Kızlar 20 haftalığım ilk gebeliğim 2 kilo aldım ama iştahım çok açık sürekli canım bişeyler istiyor. Browni kekler, börekler, cipsler 😭 hepsi aklımdan uçuşuyor zor tutuyorum kendimi. Kahvaltıyı da iyi yapıyorum ama canım hep kilo aldırıcı şeyler istiyor. Siz neler yapıyorsunuz nasıl kesilecek bu iştah 😭 çok kilo almaktan korkuyorum