Gulnurymz Merhaba, 13 haftalık hamileyim bugün doktorda %99 erkek olduğunu söyledi, %1 lik kendime yanılma payı bırakıyorum yinede dedi, sizde böyle söylenilip sonra yanıldıkları oldu mu acaba sormak istedim?
sherlock_anne Gulnurymz benimkide bugün erkek dedi ama iki hafta sonra ikili test sonuçlarına bakmak için çağırdı o zaman tekrar bakacak muhtemelen tam 15. Haftadada kesinleşmiş olur o zaman bakalım ne diyecek postunu yıldızlayım iki hafta sonra yazayım 😂
Af_dmr Gulnurymz sanmıyorum canım erkek çocuklarında yanılma olmuyor pek nadir oluyor. Banada erkeğe benziyor yüzü bile erkeği andırıyor dedi 13 haftalıkken bende yuzdelik oran soyleyin bari dedim yok demem erken daha tahmin yürütüyorum dedi. Pazartesi gittik eşimle pipisini gösterdi demekki erkekte pek yanılma olmuyor dedim.
Begm Gulnurymz bende 14 haftada yim ama geç döllenme olduğu için 13 diyorum bende gideceğim ama net olmaz diye gitmedim
DoganE Bende 13+1 iken gittim erkek dedi ama yinede 16 haftayi bekleyelim dedi 3 hafta sonra tekrar gideceğim 😇
Gulnurymz DoganE şuan ben bakıyorum ultrasonda gözüküyor doktora özellikle sordum kordon olabilir mi bu diye, kordon olsa hiç söylermiyim annesi dedi, ama inanasım gelmiyor yinede yani kız desede inanamazdım tuhaf bir hismiş cinsiyet öğrenmek inanamıyorum hala😍
DoganE Gulnurymz benim de ultrason resminde var dediğine göre orası ise ama yine de 16 bekliyorum bakalım
Eda1kara 12 haftalik ken bana dayüzde 80 90 erkek dedi ama yanılma payı olurmi merakla bekliyoruz şuan 15 haftalik haftaya gidicem insallah tam belli olur😊
Gulnurymz Banada tekrar 1 ay sonra görüşelim dedi , 1 ay beklettiğine göre net olmasa söylemezdir diyede düşünüyorum bir yandan🙈
sherlock_anne Gulnurymz aaa canım ben buraya yazmayı unuttum , perşembe gün 15. Haftada tekrar bakıldı kesin erkek dedi ☺️