Kızlar 38 haftalık oldu oğluşum kilosu falan maşallah gayet iyi. Doğsun istiyorum bir an önce. Doğumu tetikleyen ne var ki? Sancı geliyor ara ara nts de de az bi sancı çıkıyor düzensiz ama. Arada bir çok fena ağrı giriyor belimden doğru kasıklarıma ama sürekli değil düzensiz yalancı doğum sancısı sanırım. Doğumu başlatan neler var ki? Ne yapabilirim? 🙈☺️❤️