Aishka Kizlar kasiklarda ve rahmimde agri var açik kahverengi lekelenmeler oluyor hafif basimda dönüyo belimde agriyo bacagima vuruyo bide idrarim koyulasti bu arada regl olali 10 gun gecti bu kadar erken testde cikar mi?
_Mother_ AyaYlmazYldrm canım benimde kasık bölgemde ağrı oluyor bugün vajinamda da baskı hissettim şefaf akıntım da oluyor adetime 6 gün var belirti olabilir mi yoksa geç yumurtlama mı ovülasyon yapıyorum da kürtaj dan sonra ilk denemem bu ay
AyaYlmazYldrm _Mother_ adetine 6 gun var olabilir sizinkisi cunku bazi gebelikler erken anlasilabiliyor normal bisey ama her belirtide gebelik degil
Aishka _Mother_ benim ilk hamilelikte adetime 10 gun kala teste silik cizgi cikti sende test dene belki cikar
_Mother_ Aishka yok canım yaa 9 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kaset tipi de aldım yarın yapim dedim gün kala ama galiba geç yumurtlama durumu var ovülasyon takibi yapmıyorum ama denilen gibi uzayan ve şefaf renkli akıntı gördüm adetime 5 gün var olabilir mi