Kızlar doktor guatrın az çalışması nedeniyle levatiron diye bı ilaç verdi kullanan var mı
Ben kullanıyorum hiç bir zararı yok sakın ihmal etmeyin kullanmayı da takip ettirmeyi de
Bende kullanıyorum 50 mg sabah aç karna