Hande-92 Doğuma 7gün kaldı son hazırlıklar artık. Kızlar hangisini önerirsiniz? Kullananlar yorumunu yapabilir mi? Bir de damla varmış süt artıran hangisidir acaba ?
Kiwi12 Hande-92 hiç kullanmadım canım ama çevremde kullananlar çok memnun humana anne çayından bide rezene
sherlock_anne Hande-92 ben humana kullandım çokta memnun kaldım. Hipp kullanıp memnun kalmayıp humanaya dönen çok arkadaşım vardı
Mirayse1 Hande-92 canım ikisininde zararlı olduğunu biliyorsun değilmi % 99 sekerden olusuyorlar. Ben içtm hemde cok ictim bilmeden aratırmadan içtim kızımn dişleri çıkar cıkmaz cürüdü anormal emen bir benekt gece filan onun sütümü cok sekerlendirmesindenmiş bürün anneler uyarıyırum.
Hande-92 Mirayse1 ben de bugün okuduktan sonra vazgeçtim zaten. Önceki postlarda çok övdüler Onun için bakmıştım ama şimdi almayı düşünmüyorum.
Hande-92 Teşekkür ederim hepinize 😊 çaylar için almamak daha iyi diyorlar içeriğinden dolayı. Ben sadece tedbir amaçlı düşünmüştüm ama almayacağım sanırım çok zorda kalmadığım sürece. Doğal yöntemlere devam 😊
Yenianne1234 Hande-92 canim ben rezene,anason,kimyon bu ucunden birer cay kasigi koyup demliyorum. Oyle iciyorum. Aktara sorduk bunu onerdi. Tadi da,kokusu da cok guzel. Ben faydasini goruyorum. Hemde dogal. Bi dene iatersen
Hande-92 Yenianne1234 Bi arkadaşım da böyle yapıyordu hatta bebekte gazı da engelliyor dedi deneyeyim teşekkürler 😊 toz olarak mı yoksa taneli mi alıyoruz aktardan ?