Yhyelif Arkadaşlar geçen hafta 29 dum ve bebeğim çok aktifti hemen hemen her saat kımıldar oynatırdı karnımı dün 30 olduk dünden beri hareketlerinde azalma var gibi geçen haftaki gibi hissetmiyorum korkmalımıyım normal mi çok korkuyorum 😔
Duygukc Yhyelif yeri küçüldüğü için artık daha az hareket etmeye başlıyorlar bendede öyle oldu 30dsn sonra hareketleri çok azaldı 34 haftaya gidiyoruz az önce doktordan geldim hareket etmiyor sadece dönüyor sağa sola dedim büyüdüğü için yeri daraldı drdi senin bebişte büyüyor artık azalması normal